2010. március 12., péntek

Születésnap

Hogy meseszép lesz, nem volt vitás, tudtuk, hogy, még ha agyon is lesz nyomódva, ha sárga is lesz. A világ legszebb babája lesz. Viccelődtünk, hogy "Kicsi is, sárga is, de legalább a mienk". 41 hét után Szabó Zoé 13:00-kor megszületett, így végre, kézzel foghatóan apuka lettem. Készültem rá, tudtam, hogy csodálatos rézés lesz, de tegnap egy világ változott meg bennem. Átértékelődtek a dolgok a fejemben, lila mámorban úszó ködben csodálom, arcomról levakarhatatlan mosollyal a kisbabámat. Ahogyan néz, ahogyan alszik, ahogyan szivogatja a mami cicijét. Mert bizony, már önállóan táplálkozunk, szopikázunk ügyesen. Nem indult el a szülés. Aggódva vártunk, de semmi, majd délben közölte az orvos, nincs mire várni. Bementünk Verával a műtőbe, hál istennek, hogy egészségügyi dolgozó vagyok, így az előkészítőig beengedtek. Majd az előkészület és miután Verát bevitték, majd 30 perccel megszületett őnagysága, Zoé kisasszony. Csendben volt, meg sem mukkant, ahogyan a szülésznő kihozta, komor volt az arca, nem mosolygott, nem örült, azt hittem, halva született. Rohantam utána, a vizsgálatokat is megnézhettem, majd amikor felsírt, együtt sírtam vele. 10es-Apgarral, 3,95kg-al, 56cm-el. A nyakán és a combján köldökzsinórral, s éppen ahogyan kivették, be is kakált

Maradok arcomon mosollyal, az érzéseimet pedig, most nem tudom kiírni. Mert ezt a csodát, nem lehet szavakba önteni

2008-08-02 07:31 szombat

0 megjegyzés: